czwartek, 23 sierpnia 2012

Ever


To naprawdę niezwykła książka rozpoczynająca cykl zatytułowany „Nieśmiertelni”. Ponad 200 stron 'pożarłam' bez ani jednej przerwy, na jednym oddechu^^. Co chwilę musiałam wracać do tego, co już 'przeczytałam', bo zbyt szybko skakałam wzrokiem po tekście -zbyt bardzo chciałam wiedzieć co jest dalej...
Książka opowiada naprawdę fantastyczną historię :)  Przyznam szczerze, że w połowie czytania nie do końca wiedziałam o co chodzi, ale to tylko ja tak mam (może jestem mało domyślna)^^ Generalnie napisana jest dość prostym językiem i na pewno spodoba się fanom książek typu "Zmierzch". Ja co prawdą nie należę do tego fanklubu, jednak "Ever" już należy do moich ulubionych dzieł. Książka przypadła mi do gustu ze względu na wyjątkowe zdolności głównej bohaterki, tj. Ever Bloom, które nie są pospolite, czyli nie występują w co drugiej książce oraz dlatego, że tajemniczy Damen Auguste nie jest tak rozpowszechnionym w ostatnich czasach wampirem :) Wiem, że narzekam, ale proszę o wybaczenie^^
Zdolności Ever pojawiły się pewnego koszmarnego dnia, kiedy dziewczyna straciła w wypadku samochodowym najbliższą rodzinę (oraz psa). Jej nadprzyrodzone umiejętności są dla niej torturą i sprawiają, że otoczenie traktuje ją jak dziwadło, więc dziewczyna zamyka się w sobie, odgradza od świata… Jej ucieczką jest tajemniczy, wymieniony powyżej Damen, przy którym dziewczyna może się wyciszyć, bo jej zdolności milkną. Oczywiście to wszystko prowadzi do wątku miłosnego… ;D , w którym nie obejdzie się bez perypetii.
No tak, zapomniałam o jeszcze jednym -Ever rozmawia ze swoją siostrą, która jako duch co jakiś czas się jej objawia. No główna bohaterka mieszka w wielkim domu ze swoją ciotką –bliźniaczką ojca.
Po tym końcowym zarzuceniu Was faktami z powieści, jeszcze raz polecam „Ever”^^

                                               ***
Mam nadzieję, że mój nieco dziwny, za każdym razem inny i chaotyczny sposób recenzowania Wam nie przeszkadza^^
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Jakiś czas temu Ever była na liście książek, które muszę koniecznie przeczytać. Ostatnio jednak mój entuzjazm troszkę osłabł, ale koro polecasz to może się skuszę.
    Recenzja rzeczywiście troszkę chaotyczna. Jestem jednak pewna, że jeśli będziesz więcej pisać to się wprawisz i będzie coraz lepiej. Moje początkowe recenzje były dużo gorsze od twoich. Z czasem chyba jest jednak troszkę lepiej ;)
    Pozdrawiam i oczywiście czekam na nową recenzję :D

    OdpowiedzUsuń